Tisdag!

Idag har jag varit i skolan, utan Fanny o Tamara :(

Vi hade först franska och där ville Elin ha många barn xD Sedan matte där typ alla var trötta men det gick bra ändå (: Sedan var det engelska där jag skrev ganska mkt på min berättelse, sedan mat där jag nästan dog xD

Sedan var det bild där jag och Elin gjorde bloggar och jag kollade på vad som hade hänt på days dom senaste 2 veckorna (Belle ska gifta sig mid Phillip men Shawn försökte stoppa dom så nu är frågan, hann Belle o Phillip gifta sig eller har min älsklings-Shawn fortfarande en chans?<3)
Sedan var det arbete där jag skrev vidare på min berättelse.

Efter skolan var det hem och plugga engelska och NO!! (ska snart göra mer NO o franska).
Kl. 5 skulle jag och Elin till kyrkan för konfirmations-grejen men vi kom försent typ 5 min. xD Försent första gången!! Bra första intryck x)

Nu kollar på tv och gör NO (:


Många kramar och lika många pussar (:<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0