Äntligen fredag!!!

Äntligen fredag!! Denna veckan har varit SÅ SEGT!! Men denna UNDERBARA sista skoldagen i veckan såg ut såhär;
- So; Vi börjademed att rösta på vilken plansh alla tkte var bäst, och våran vann :D Vi fick godis ;) Sedan pratade vi om amerikanska revalutionen!
- No; Vi svarade på frågor om kroppen som hade gjort.
- Utvärdering/klassråd; Vi pratade om ifall vi ska ha disco elr föräldrarkväll elr nått annat xD
- MAT; Vi fick soppa idag igen :/ Åt 2 mackor.
- Svenska; Jag skrev vidare på min deckare, det blev för mkt xD När jag hade skrivit 4 sidor så kom jag till det första brottet xD
- Elevens val/Svenska och so; Jag skrev vidare på min deckare xD Jag körde fast!!!

Hemma satte jag mig framför datorn och kollade på greys anatomy och oth ;)♥
Sedan gick jag och fanny ut och tog lite kort ;) Jag har också kollat på kameror och mobiler, har gjort en plan ;) Nu är jag med fanny, vi sitter här framför varsin dator och kollar på greys anatomy ;) Jag ska typ sova vid 10 xD
Imon ska vi till kyrkan vid 2 :/ Men det är sista gången sedan blir det läger! :D Jag ska också till fanny imon på kvällen, jag tamara och alice ska dit och sova över mm. Det ska bli jätteroligt :D


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0