Fredagsgruppen-fredag! ♥

Idag var det fredag och skolan :/
- Kärlekskunskap: Vi pratade i tjej- och kill-grupper och tydligen svimmade Anton :O
- Utvärdering; Alla typ pratade och inget mer xD
Mat! Soppa :/ jag åt en macka och knäckebröd (:
- Svenska; Vi typ läste massa texter (den jag läste var as svår) :O sedan skulle vi svara på frågor. Allvarligt, vad ska jag skriva på den här frågan; Vad var kvinnosynen i texten?
- Elevens val; Jag hanna och fanny gjorde lite bild. TAMARA DISSADE OSS!!!!

Efter skolan åkte jag hem och väntade på att tamara skulle ringa vilket hon gjorde sedan.
Vi åkte till stan med elin och jag köpte 2 yougurtglass-paket :D:D:D
Sedan skyndade vi oss hem till mig sedan gick vit ill fredagsgruppen. Vi hann planera hela vår framtid på en timma xD
När vi kom dit pratade vi och en jättesnygg kille var där :D:D:D Me and tamara like ;)<3

Idag blir det att plugga franska engelska och so. :/ Men ute i solen :D Pappa kommer hem ifrån sin golfresa där han inte kunde spela xD


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0