Grattid Heath!! ♥

Idag är det lördag!! :D Äntligen!!
Jag vaknade vid halv 10, jag som brukar vakna så sent vaknar vid 9tiden nu för tiden xD Antaligen pga. att det är så ljust :/  Jaja, jag gick upp, gjorde mig iodrning, kollade på greys anatomy, gick ner och satt vid datorn lite ;) Sedan städade jag lite (:/) och åt 3 makaroner xD
Vid 2 åkte jag och fanny till kyrkan, ttyp komfa-träff. Det var väl sådär men inga fler gånger dit ;)
Nu ska jag plugga lite och vid halv 7 ska jag till fanny :D Sova där med tamara och alice.
Jag ska nog kolla lite på oth också ;)

Heath Ledger ♥
Idag hade Heath Ledger blivit 30 år, verkligen synd att det hände :/ Men grattis♥


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0