Hanna-dagarna :D ♥

Dagarna flyger iväg på lovet :( Jaja :/
Tisdag-onsdag-torsdag sovde jag hos hanna :D Vi tog hand om 3 hundar, Zelda Stjärna och Spike :)

Tisdag; Pappa körde mig till Skällinge där jag träffade hanna och henne syskon, david och amanda på vägen och gick med dem. Sedan gick jag och hanna till hundarna och lekte med dem.
Sedan gick vi hem till hanna men åkte direkt till affären, vi köpte för typ 500 xD Men det var till lotta och dom andra också ;)
Sedan gick vi ut med hundarna, i love it! ;)
Sen gick vi hem till hanna igen och åt, stekt lax vilket jag aldrig har ätit stekt men det var sjukt gott!!
Efter maten gjorde jag och hanna typ iordning lite där uppe och sedan till hundarna och ut med dem igen.
Senare kollade vi på film och åt godis :D Sedan, vid 12, car vi tvungna att gå ut till hundarna igen :S Helt kolsvart och jättehemskt :S xD Men det gick bra.
Sedan somnade vi ganska snart.

Onsdag; Vi vaknade vid 11 och gick upp och åt frukost. Ner till hundarna och gick ut med dem och david följde också med (:
Sedan gick vi och åt, köttfärssås :D Också det jättegott! :D
Efter maten kollade vi på film.
Sen åkte vi typ ner till hundarna igen xD
Mat sedan, kyckling med currysås (:<3 Efteråt åkte vi till affären och träffade därefter nellie. Vi gick runt lite och net till sjön.
Vi åkte sedan till hanna igen och kollade på en till film xD Sedan gick vi till hundarna i mörkret :S
Somnade sedan ;)

Torsdag; Vi väcktes vid halv 8, gick upp typ kvart i och gick ner till hundarna för att ge dem mat. Sedan åt vi frukost och sedan åkte vi hem.
Vid halv 12 åkte jag mamma och jenny till mormor och morfar men vi kunde inte äta förräns halv 4 xD


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0