I skolan sitter jag nu ;))

Nu sitter jag i skolan, i webben och ska igentligen göra en blogg till mina bildarbeten men jag kommer inte på något namn :/
Tamara sitter mittemot mig och skriver i sin blogg, jag med ;))
Idag har jag haft so-prov :S Gick väl hyffsat, fick VG.
Först hade vi franska där jag och anton hade tappat bort våran dialog så vi fick skynda oss xD
Sedan matte där jag och tamara försökte att arbeta men det gick väl sådär :S
Engelska sen då, vi började med ett nytt arbete om USA, jag måste komma på något att skriva om :/
Till mat fick vi potatismos och korv :S Rebecca gillar inte korg :P
Sedan hade vi då provet då jag trodde att nellie kallade fanny för; Fitt-fanny xD
Och nu har vi då bild och jag har redan hunnit haft en nära-döden-uppelvelse och blivit skjuten av en pistol :O
Men jag överlevde ;)
Efter skolan ska jag följa med tamara till willys där hon ska lämna in sitt kvitto, hon tankade sin mobil igår där och idag när hon skulle skriva koden stod det att den redan hade används :O Så vi ska dit och klaaaaaaagaaaaaaa!!!
Sen ska jag väl hem, plugga lite franska och sedan bara slappa :D Smoothie blir det väl också och kanske yougurt--glass ;))<3


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0