Idol-deppig :/

Som ni kanke har räknat ut vid detta laget så har jag varit i skolan, för ni som inte vet så går jag i skolan mån-fre mellan tjugo över 8 till tjugo i 3 ;) Bra veta va ? xD
- Svenska; Jag skrev på min deckare som börjar ta form ;) Jag KANSKE har fixat det :D
- No; Vi skrev uppsatser och jag skrev om Magsår xD Den blev väl sådär bra :S
- Planering; Vi planerade inför veckan xD
- Målpass; Jag hjälpte tamara och elin med franskan, blev lite skrattigt ;) Lexikonen var HEEEEELT konstiga xD Elin; Jaoooooo! xDxDxD Jag dog nästan!!!
- Mat; Ris och någon konstig gryta, det var väl sådär :S
- Idrott; Okej, så här var det: Vi hade redskap och jag hade bara visat upp 1 ENDA GREJ :O Alla gick före :/ Idag lyckades jag visa 6 st till :D Bara 3 kvar ;)
- So; Vi svarade på lite frågor om amerikanska revolutionen :)

Jag har pluggat matte hela dagen :/ Prov imorgon! Kommer inte att gå bra :S
Jaja, jag la ner pluggandet vid 8 och kollade på lite idol-klipp och så såg jag Johan Palm!!! Jag blev så sur >:( Hur kunde han gå vidare istället för Christoffer?!
Nu sitter jag och tittar på Cityakuten och hoppas på att Christoffer ska göra en skiva ;)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0