Vår-torsdag! ♥

Idag, torsdagen den 23 april var jag i skolan ;)
- Musik; Jag tamara och elin tränade på våran låt.
- Syslöjd; Jag började att brodera mina katter och allt det x)
- Kos; Vi gick en promenad men det var typ bara jag tamara linn elin och alice som blev avprickade xD
Mat sen! Potatis och någon gryta :S Inte gott!
- Matte; Vi jobbade i böckerna och alfred tog ett jättefult kort på mig. Precis när jag såg att han tog kort ropade jag ALFRED! Och PRECIS vid A;et trycker han xD
- No; Vi hade kärlekskunskap, alltså sexualkunskap. Vi kollade på en film och skrev lite.
- Hemkunskap; Vi pratade om kostcirkeln och näringsämnen, mina byxor var ju jätteintressanta xD Hannes sa samma sak typ 100 gånger idag; Har ni katter hemma elr? Jätteroligt varje gång ;)

Jag hade följe med fanny hem sedan åt jag lite och satt mig vid datorn xD
Jag kollar på Top model nu (:
Ikväll blir det jag och fanny ;) vi ska baka något!!
Det är vår idag!!! :D<3 Buskarna och träden börjar få blad på sig :D<33333333333



Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0