Ännu en dag i Rolstorp..

Igår blev det Rolstorp med Hanna igen..

Vaknade vid 7 för att följa med Hanna till tandläkaren, det tog bara 10 min och sedan åkte vi hem igen ;)
Jag åt lite frukost o gick sedan till Hanna igen för att äta lunch (a) Biff med potatis o sås (: Vi gick till sjukhuset för att vänta på bussen.

I Rolstorp gick vi till Alex, vi gick typ ut direkt. Vi gick till skolan o mötte Alex kompis. Vi typ sparkade boll, lyssnade på musik o pratade. Sedan kom 2 andra av Alex kompisar, Hanna testade tyvärr inte deras moppar :/ Men deras moppar är egentligen crossar enligt mig & Hanna :D Vi pratade lite å så.
Sedan gick jag, hanna o Alex till en lekplats en stund, hans kompisar kom igen o sedan gick vi till affären. Efteråt gick vi hem till Alex o gjorde typ inget :P (;D)

Jag & Hanna åkte hem vid kvart i 9 och den här gången höll vi inte på att missa bussen! :P
Hanna ville lifta men det gjorde vi inte ;)

Hemma så åt jag lite sedan gick jag upp o sov xD Jag åt vid halv 10, hade inte ätit sedan 11 :o Jag somnade typ vid 11 xd


Idag vaknade jag vid halv 10, tyckte att det var ganska lagom ;) Jag gick typ upp, gjorde mig iordning, kollade på Days o har nu ätit.
Idag ska jag nog inte göra något spc, kanske ut o sola lite? (A)

Ciao<3


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0