Ännu en solig dag!!

Ciao sunshine<3

Soligt idag också :D
Och jag blev lite brun efter en halvtimme (H) jag vaknade kanske vid halv 11 ? :) Kollade på Days of our lives ofc ;) I just lööööw it! Sedan gjorde jag mig iordning och gick ut och solade (a)
Läste lite i min bok, Carolina Gynnings Ego Girl which btw är väldigt bra :) Längtar tills Ego women kommer ut ;D Jag lyssnade också på musik och pratade lite med Fanny (:<3

Ikväll ska jag vara med Fanny, vi kanske ska till kåsa där det var någon konstig grej :S ;) Det kommer nog mkt folk dit får vi hoppas :))

Nu ska jag nog sitta inne en liten stund, typ kolla på OTH ;D

Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0