Asså, här sitter världens dummaste person & bloggar -.-

Ciao<3

Asså, ibland undrar jag ifall jag är den dummaste personen på jorden -.- Jag har tappat min mobil i vatten, igen!

Jag skulle tvätta händerna och fötterna, göra dom rena och lena å så :) så jag la min mobil över handfatet på en hylla.
Sen skulle jag ta av mig min tjocktröja medans jag tappade upp vatten i handfatet. När jag vänder mig för att stäna av vattnet så ligger mobilen på botten! -.- Asså shit så dumt! Ny mobil - 5 veckor senare=behöver en ny igen!

Shit asså! Så himla irriterande! Ska prata med min mamma när hon kommer hem från jobbet, vi kanske har försäkring på den :D<3

Jaja, ska vara med fanny snart :)<3


Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0