En dag med Tamara :)(L)

Dagen började med att jag vaknade (? som om en dag skulle kunna börja annorlunda?)
Jag gjorde mig iordning, åt & sen kom Tamara. Vi åkte ner till stan och köpte godis. Vi skulle hyra film, såhär blev det med det:

Killen i kassan: Har ni legg?
Tamara: Aa vänta.
 Och jag ger henne sitt legg. Killen börjar kolla på det.
Killen: Ehh... man måste vara 15 år för att hyra film o första gången måste en förälder vara med (elr nått sånt).
Tamara, som är helt paff: Men Rebecca är... Hon vänder sig mot mig.
Rebecca: Men jag har inget legg..
Tamara: Men då tar vi bara godiset.

Tamara fick inte hyra filmen för hon fyller 15 om exakt 2 månader xD Haha! Jaja..

Sedan kom vi hem o gjorde klart våran Serbien-film, sedan kollade vi på big brother o lite sånt. Sedan åkte vi till affären o till tamara, sedan tillbaka till mig.
Nu har vi ätit
Thai, my lover!!! Och vi kollar på tv ;)

Ciao(L)

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0