En ny dag...

Ciao and goodmorning<3

Idag är det onsdag och jag ska vara med Tamara (:<3 Vi ska nog ner till någonting&Louise och äta glass xD (Kom inte ihåg vad glasstället hette xD) Vi måste ju testa det nya stället ;)) Jag ska nog släpa in henne på Gina tricot också, behöver lite nya toppar :)

Ikväll så lovade jag Hanna att följa med på bio, hon är väldigt sugen på att gå på bio. Vi har typ ingen aning vilken vi ska se, inte
Sommaren med Göran vilken jag såg i måndags elr Harry Potter, den har Hanna sett 2 ggr xD
Men det blir väl bra ;))

Jag har förresten kanske fått sommarjobb: Hanna o jag kanske ska jobba på Kulingen nästa år. Hannas bror jobbar där o han kanske kan fixa det ;)) Men vi får se, annars ska jag o Tamara söka på Varbergs bostad elr vad det nu var xD Men vi får se ;)) Jag har mina idéer ;D

Jaja, nu ska jag väl inte skriva så mycket mer...


Jag o Tamara typ i 7:an ;)) Jag vet, jag har brunt hår xD Jag kommer ihåg att jag var rädd att Alfred skulle bli sur för att tamara lånade hans mössa till kortet, men han fick aldrig veta det ;))

Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: tamara :))

vi är bäst! älskar dig :) <3

2009-08-12 @ 22:07:34
URL: http://tamaramilic.blogg.se/

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0