En skoldag till :/

Var i skolan idag igen (a) Hände väl inget spc förutom att vi fick en uppgift i engelskan. Man fick vara 2 men jag har ingen att vara med så.. :/ Jaja, får väl gööra det själv då ;)

Idag slutade vi halv 2 (a) Jätteskönt så jag kom hem ganska tidigt. Jag bakade drömmar och sedan gick jag till Hanna för att platta hennes hår xD Jag vet, jag är bäst på att platta hår ;)) Sedan följde jag henne till bussen.

Ska vara med fanny ikväll, vet inte riktigt vad som händer men det blir bra ;D



Jag läste i en tidning (jag fick ett nytt nr av Veckans Nu! :D) att Top model säsong 13 bara ska ta in tjejer som är under 1.70 :D Det tkr jag är skitbra! Jag är ju ganska kort (158 cm bara) och jag har typ alltid känt att det är orättvist mot oss korta som knappt har någon möjlighet att bli någon modell, inte för att jag vill bli modell men det är säkert fler korta som drömmer om det.
Man hade ju inte förstårs tackat nej (a)



Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0