En soligt dag - Rebecca like :D

Ciao<3

Dagen började (för mig) vid halv 12 (a) sov sjukt skönt i natt! Jag gick upp ganska långsamt xD och gjorde mig iordning :) jag satte mig och vilade sen xD haha, jag vet att jag är lite lat när jag precis har vaknat xD
jag kollade lite på Desperate housewives säsong 4 :)) och sedan gjorde jag mat: Omelett vilket jag inte gillar i vanliga fall xD Jag är inte speciellt förtjust ägg ://

Sedan gick jag ut till Fanny o Alice och solade typ hela eftermiddagen (a) Vi gjorde egen chokladsås och åt vaniljglass :)
vi googlade även Maneter och Sjöhästar xD vi skulle se vad maneter egentligen var bra för och om sjöhästen la ägg eller födde levande ungar xD

Nu fick jag ont i huvudet så jag gick in och vilade :S vi ska typ till stranden ikväll så jag måste må bättre ;)

Det har ju varit soligt idag vilket
Rebecca likes :D

Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0