Hittade filmen!

Hittade Australia idag!!

Jag vaknade vid halv 11 och gjorde mig iordning. Gick till Hanna vid halv 1 kanske och hjälpte henne att passa sina småsyskon, David 6 år och Amanda 2 år :) Jättesöta är dom :))

Dom åt och hanna o david hade grädd-krig xD Hanna är ju ganska smart ibland asså..
Sedan gjorde vi iordning Hanna och Amanda, sedan började vi promenera mot Willys, vi hade ingen vagn till Amanda så vi fick gå lite långsammare ;) Vi handlade på willys sedan promenarade vi hem. Detta var faktiskt första gången jag har burit ett barn ;) Men Amanda vägde inte spc mkt ;D

Sedan satte vi oss o åt godis, drack cola och kollade på film men det blir inte så mkt film-kollande, mer kolla bdb, prata med amanda och se till att david o amanda inte slog sig när dom brottades xD

Sedan fick jag gå hem, skulle städa. Sedan åt vi kyckling o currysås ;D
Sedan gick jag ut lite med Hanna och David, Hanna är dansk och jag är norsk (a) Hemma så satte jag mig vid datorn och städade vidare..

Nu kollar jag på min älskade film,
Australia<3 I just love it!!



Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0