"Hopelessly devoted to you.."

"Hopelessly devoted to you.."

Sitter här och lyssnar på lite musik. Jag är kär i Olivia Newton Johns låt från Grease Hopelessly devoted to you, visst är den fin!? :D Tycker jag i alla fall ;)

Jag har då sovit över hos fanny inatt, vi somnade inte förräns typ halv 3 -.- men då somnar jag väl tidigt ikväll och orkar gå upp på måndag ;D
Som ni kanske märker så har vi tänkt ut allting ;)
Jag gick hem vid typ halv 9 eftersom tamara skulle komma till fanny vid 9, dom säljer GT på söndagar. Jag kanske ska vara med dom lite senare men först ska jag till min farmor & farfar och äta lunch :D Min farmors mat är den bästa! :D

Imorgon börjar skolan :/ det ser jag väl inte direkt fram emot :S Menmen... måste ju få bra betyg nu ;))
Jag måste köpa ny väska också.. Funderar på en ny SVEA fast kanske en annan färg?
Vi får se ;)
Sedan måste jag fixa fram pennor på något sett och packa min väska och ta fram kläder och planera lite almänt inför imon ;) Jag har fått en almenacka av mamma så det behöver jag inte beskymra mig över ;) Så det är bra!

Sedan har jag väl inget mer att tänka på tror jag ? Är bara lite halvt nervös inför skolfotot xD Det sista som syns över hela Varberg :o Som ni kanske vet så blir jag verkligen ALDRIG bra på skolfoton så det är inget jag tkr om :S Sedan tar det så långt tid för våra lärare att skicka in typ beställningarna på skolkatalogerna och förra året så fick jag ingen :S Hoppas att jag får en i år.. Har också tappat bort förra årets xD Har bara från när jag gick i 6an och that's not pretty :/

Look of today kanske? :)
Såklart att det blir ;)

 - Tröja, Gina tricot, 199 kr
 - Mörka jeanstights, Gina tricot, 99 kr (rea)
 - Smink; mascara, puder, läppglans
 - Håret; plattat, utsläppt, "Bad-hair-day"-mössa -.-


Var bara tvungen att dölja mitt hemska hår -.- Ni vill inte se det, it's not pretty.. Det ser typ grönt/gult/grått ut :S
Så jag får väl gå såhär idag ;) Ikväll blir det till att platta mitt hår kan jag säga!!!!

Ciao<3


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0