Med Hanna i Rolstorp

Vaknade då vid halv 11, skulle egentligen upp vid 9 men så blev det inte.
Gjorde mig iordning o satte mig vid datorn en stund, tills jag skulle äta. Efteråt så smsade Hanna och frågade ifall jag ville komma till Rolstorp en stund vilket jag gjorde.

Så jag gick till bussen vid sjukhuset och väntade på buss nr 661. Tillslut kom den men jag visste inte ifall det var rätt buss eftersom skylt-grejerna inte funkade men chauffören sa att den gick till Rolstorp så jag klev på.
När vi kommit en bit så måste vi byta buss för att den första bussens skylt-grej inte funkade men sedan gick det bra.

Väl i Rolstorp så vill inte Hanna komma o möta mig, jag ska med hjälp av Hanna & Alex's guidning komma till Alex hus. Det var första gången för mig i Rolstorp (har bara åkt igenom med buss o bil.) så jag visste inte ifall jag skulle hitta, men det gjorde jag tillslut.

Vi kollade lite på film, spelade tv-spel och kollade på någon konstig video innan vi gick ut. Hanna fick åka moppe! :D
Sedan när vi kommit fram till skolan så sitter det 2 andra killar som Alex o hans kompis känner, så vi sitter där ett tag.
Sedan åkte dom o Elin & Amanda kom med 2 sjukt söta hundar :D
Min tröja blev nersprutat med parfym av Alex
-.-

Sedan höll vi på lite, pratade o lite sånt tills typ 5 i halv 9 då jag o Hanna skulle ta bussen tillbaka till stan.
Vi gick o hämtade Hannas väska hos Alex o gick sedan till bussen.

När bussen kom så stod jag o Hanna och letade efter våra pengar (som vi ganska fort hittade.) Plötsligt hör vi Alex skrika, så tittar vi brevid oss: Bussen kör iväg!
Hanna med sin magiska "buss-hand" (xD) stoppar bussen o vi kan gå på :)

Det var väl en kul dag förutom att mina tröja blev parfymerad o Hanna skadade foten :S (fråga inte hur hon gjorde det xD)

Imon ska jag följa med Hanna till tandläkaren, sen vid lunch ska vi kanske till Skällinge o Rolstorp.



Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0