Min dröm gick i kras...

Ciao<3

Skrev ju för ett tag sedan att jag kanske skulle färga håret platina men det blir inte ://

Min mamma har pratat med min moster som är min frisör om att jag ville färga mitt hår. Hon sa att hon helst inte vill göra det för att de pigmenten jag har i håret gör att det skulle bli gult isådana fall :S
Jag skulle ju kunna använda silverschampo tycker jag men det kanske inte blir bra ändå...

Jaja, får väl fortsätta att slinga det: det blir fler slingor än vanligt nästa gång!!!


Angelica Bremert som var i Big brother 2006 tillsammans med Jessica, som jag visade en bild på i förra inlägget om mitt hår. Även Angelica har platina-blont hår och jag bara älskar det!
När jag blir äldre och flyttar hemifrån så ska jag färga mitt hår platinablont! Jag skiter ifall det blir slitet och jag måste färga det flera gånger, jag ska ha det platina!!!

Ciao<3


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0