New header and name ;)

Ciao<3

Ny header igen!
Blev ganska nöjd eftersom jag är ganska ny med att använda Picasa vilket är ett sjukt bra program förresten ;)
Jag tkr om mitt nya namn också:
Rebecca - A teen-girl with dreams, ambitions and passion! Coolt va ? :D Love it!!

Jag ska nog börja skriva lite mer om min framtid, vad jag vill göra och lite sånt. Jag har många drömmar, många av dom kanske aldrig blir förverkligade och vissa kommer inte att bli det, men alla har väl sånna drömmar? ;) Haha!
Nej men jag har drömmar som också kan och kommer att bli verkliga, dom är inte så överdrivna men det krävs mycket arbete för att uppnå dom drömmarna och jag är villig att lägga ner mycket arbete och tid på att förverkliga dom.
Men först ska jag kanske se till att gå ut nian med åtminstonde G i alla ämnen kanske ? ;)
Hehe!!

Jag är rättså nöjd med mina betyg men skulle gärna vilja höja några av mina G, har ganska många xD Men också vill jag behålla min VG (kanske tillochmed höja dem :D) och MVG.

Jaja, vi får se hur det går för mig men jag är övertygad om att jag kommer att uppnå åtminstonde några av mina drömmar och mål ;D

Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0