Snart skolan..

Snart, elr ja.. om 40 min typ så ska jag till skolan. Andra dagen efter sommarlovet, idag ska vi till vallen :/ Keligt..
Men jaja, har inget att göra efter skolan tror jag, får väl plugga lite till franska-prov som vi typ ska ha nästa vecka :S

Look of today


 - Mörka jeanstights, Gina tricot, 99 kr på Rean
 - Randig tröja, Gina tricot, 149 kr
 - Fred Perry-skor, Stadium, 800 kr
 - Smink; puder, mascara och läppglans
 - Håret: i hästsvans med lite hängande hår (lite av luggen)

Så det är så här jag ser ut idag, jag vet: Sjukt fult! Det är en jättekonstig outfit men orkar verkligen inte göra något spc xD
Just nu, jag kom på att jag ska till stan med Fanny efter skolan, måste köpa sminkborttagning, en ny väska och nya tröjor ;) Funderar på nya svarta jeanstights (finns de kvar på Gina? :o)

Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0