Söndag :S

Ciao<3

Idag kom jag hem från Hanna efter att ha sovit över där inatt, vi var ju på Skällinge-dansen elr vad det nu var :S
Det var ganska kul ;D Det var lite svårt med Hanna men det gick väl bra när jag fick hjälp av Elin som vi lärde känna där(a) Vi gick runt och försökte "hålla reda på" (okej, det var inte så farligt som det kanske lät ;D) Hanna och Alex xD Men det gick bra :D

Sedan kom vi hem och lite sånt ;D

Dagen efter, idag alltså (a) så kom min pappa och min farfar och hämtade mig i Skällinge och körde hem mig :) Jag typ däckade direkt i min säng xD Vi var vakna till halv 5 igår och gick upp halv 9 så vi sov i typ 4 timmar -.-
Så idag har jag bara legat i min säng, eftersom jag inte mår bra :S Jag har ont i huvudet, mår illa och är trött :// Men allt det beror antagligen på sömn-brist så det blir okej sedan ;)

Just nu kollar jag Friday night lights och Paris hilton! Henry kysste Tyra!!!!!!!!!!! :D Gud vad gulligt detta är! Dom är TILLSAMMANS nu!!
Och det är så synd om Matt :S Han som ska vara tillsammans med Julie...
Och Tim är SÅ SJUKT SNYGG!!! <3


Ni bara MÅSTE tycka att han är snygg ;D<3



Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: FS

Hellu! ♥

Kissie måste alltid leka perfekt!

Men visar sig bara att hon är mästare i photoshop!



Läs mer i inlägget jag skrev här :http://falsksanning.blogg.se/2009/august/kissie-miss.html#comment

2009-08-02 @ 23:15:07
URL: http://falsksanning.blogg.se/

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0