Tråkigt inlägg ://

Ciao babys<3

En vanligt slö sändag för mig idag.
Jag vaknade 20 över 11 -.- Plötsligt kom Fanny o tamara och pratade lite med mig, sedan gjorde jag mig iordning.
Satt lite framför datorn och kollade bloggar osv. Sedan åt jag lite: köttfärssås (a)
Sedan duschade jag och efter det bakade jag brownies :D
Mega gott blev det (a)
Jag fick världens lust att kolla på Australia men kunde inte hitta den någonstans!! -.- Har fortfarande inte hittat den, fast att jag har vänt upp o ner på typ hela mitt rum -.- Jaja, jag hittar väl den tillslut ://

Nu har min pappa kommit hem, han har varit med min faster och hennes man och fiskat :)) Han kom hem med 3 makrillar (Har INGEN aning om hur det stavas xD) Det var förvånandesvärt faktiskt ganska gott :)

Nu ska jag fixa en ny header xD Gjorde det typ i går elr förrgår men jag vill göra en ännu nyare ;))<3


Asså, VART *** ÄR DEN!?! xD

Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0