Typ världens tråkigaste liv -.-

Ciao<3

Som sagt, jag har världens tråkigaste liv...
Jag ska inte änns berätta vad jag måste göra idag -.- det är för tråkigt och jobbigt för att göra på sommarlovet men det måste göras ://

Jag ska sätta upp mina Zlatan-bilder idag också I think ;) Hann inte igår för jag skulle duscha (a) Så det blir idag istället. Har inte planerat något på hela sommarlovet, blir nog inte Kalv heller :((
Jag ska nog bara med kompisar ;) Vi får hoppas att det blir lite fint väder också :))

Nu har jag ÄNTLIGEN lagt in bilderna från Serbien men orkar inte lägga upp dem nu xD
Så vi får se när jag gör det ;D
Nu ska jag gå och göra det SJUKT TRÅKIGA :S

Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0