20 December

Som sagt så fyller min lill-kusin 7 år idag så det blir att åka till Falkenberg och fira honom vid 3 när mamma kommer hem :)

Mamma fixade krycka imon! :D Hon ska se ifall hon hittar en till idag ;)
Idag vaknade jag vid halv 10, tog på mig och lite sånt och följde med pappa till farmor och farfar och sedan till Cheapy och sedan köpa julegran ;) Jag älskar att köpa julgran! Det är bara jag i hela min familj som vet hur en gran ska se ut :p
Så nu har jag kollat lite film, kollat bloggar och har smörjt in min fot i någon konstigt gel :s Hoppas verkligen den blir bra snart, men det känns lika mkt som i fredags typ :/

-.-

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0