Desperate housewives!

Desperate housewives gick igår :)

Jag älskar Desperate housewives! :D Man tror att det ska vara helt lugnt och inget ska hända men det händer ju mer i Desperate housewives än i Sex and the city xD Det kan man inte tro ;P

Jag älskar den här scenen med Danny & Julie igår. Tycker att dom är så söta tsm, dom borde bli ihop ;)<3

Kolla bara fram till 1.08 :P


Men jag bara ÄLSKAR Austin! Jag blev så ledsen när han åkte ifrån Wisteria Lane :( Jag tycker nog att han o Julie passar lite bättre tsm än Danny och Julie ;P



"I have a confession to make. This whole dating-drama has been keeping me up at night and I hate beeing the bitching naggy mom. When it comes to parenting I am much more comfibale (?) playing the good cop. You see what I'm going in this case? Well in that case: Meet the bad coop!" Susan Mayer!

Haha, den är så kul tkr jag! xD Och sedan vänder sig allt och det är tillslut Susan som får all skit ;P

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0