GOD JUL!


God jul till er allihopa!

Dagen jag har väntat på i 364 dagar är äntligen här! :D Bästa dagen på hela året ;)
Jag vaknade ganska sent idag, halv 10 :s Jag brukar vakna tidigare men inte i år ;) Har fått 3 ringar och lite pengar idag på morgonen, jag ska få lite mer om en stund :p



Igår var vi hos min mormor&morfar och då fick vi lite julklappar;
• Årets-snyggaste-killar-kalender
• En bolero
• Tofiffe
• Armband
• Michael Jackson This Is It-skivan
• Pengar

Så blir det väl lite till nu på kvällen ;) Jag ska strax börja göra mig iordning för att åka till min farmor&farfar :) Myspys, äta lunch där och lite sånt :) Ikväll blir det middag, fler julklappar och min favorit jultradition: Ris a la Malta!! :D Love it!♥



God jul♥

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0