Imorgon = Mini-julafton

Imon ska vi fira jul hos min Mormor&Morfar!

Det ska bli nice, lite julklappar och det godaste som finns: julskinka, potatis och vit sås! Mumma!! Åt det hos min moster förra julen, skit gott!
Sedan blir det väl att "sköta om mig själv" imon. Duscha, ansiktsmask och raka benen :) Så det blir nice ;)



Nu kollar jag på The OC! Jag börjar kalla det för The OC, det gjorde jag inte innan :p
Okej, utan all onödigt fakta så kollar jag på det :p Har hittat en jättebra låt därifrån också :) Hanna kan texten väldigt bra :P

Just det ja! Jag var på en stan med Hanna ikväll. Det skulle gå fort, kanske en timme men det slutade med att klockan blev halv 9 och det gick ingen buss x´d Så det blev lite panik! :p


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: HANNA

haahha lol ja kan den (H)



men hahah de va du som fick panik -.-

2009-12-23 @ 09:58:41
Postat av: Rebeca

2009-12-23 @ 11:12:06
Postat av: Rebecca :)

Haha kanske det var :p

2009-12-27 @ 14:35:51

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0