Ny plattång ? ;)

Funderar på att köpa ny plattång!

Min gamla plattång som jag fick förra julen gör inte mitt hår så platt så jag fick min nuvarande av min mamma i sommras ungefär. Men nu är den inte så bra längre :s Så jag kanske ska köpa en ny (antagligen ska jag det ;D)
Som sagt så brukar jag typ bara titta på utseendet men försöker att fatta hur de beskriver dem xD

Babybliss

 599 kr
ST88E Pro Ionic ger en hållbar styling och friskare glans med ett enda drag.
3 olika temperaturer upp till 230 grader.
Jag tycker att den har en snygg brun färg och det verkar som om man bara
behöver dra ett drag (fast det kan jag nog inte räkna mig pga. mitt otroligt
tjocka hår).

Babybliss iCurl

 595 kr
Professionell locktång som ger dig perfekta lockar.
Beskyddande nano-beläggning. Kan även användas som plattång.
Jag har länge kollat på den här, jag tkr om att man kan använda
den som både plattång och locktång (jag behöver en locktång också).

OBH Nordica mini-plattång

 269 kr
Professionell mini plattång för perfekt resultat.
Keramisk beläggning och flexibla plattor. Värmetålig väska medföljer.
Jag vet inte riktigt ifall jag kan använda en miniplattång eftersom jag
har så tjockt hår, det kanske skulle ta tio timmar för mig att bli klar, men
det är väldigt praktiskt eftersom den är så liten.

Beskrivningen lånad från onoff.se


OBH Nordica

 649 kr
Professionell plattång med justerbar temperatur och snabb uppvärmning.
Jag tycker om att den här är rundad i kanterna, har hört att det är
lättare att locka håret med plattångar med rundade kanter. Sedan är den
ganska snygg också.

Babybliss

 399 kr
Babyliss introduserar nanoteknologisk beläggning på plattången
som är maximalt skonsam mot håret.
Jag tycker den ser lite professionell och den ser bra ut också.

Beskrivningen lånad från elgiganten.se

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0