Redovisning :o

Svenska-redovisning ja :)

Gick väl helt okej men jag sa helt konsigt xD Men till mitt försvar så fanns det inte många sett att säga det på xD
Men iaf :p

Idag blir det inget spc, träna lite på engelskaläxan: berätta om din julafton! :) Så det är ganska lätt ;) Inga andra läxor :o

I skolan idag då:
• 
På franskan så kunde jag och Elsa inte prata (elr hjälpa varnadra :p) som vi brukar göra :/ Hon hade tappat rösten (a)
• På No:n så var många intresserade av Elsa, Märtha och Johannas fina expriment ;) Det kanske inte slutade helt lyckat men ändå (a) Jag o Tamara hann också klart med vårat teknikarbete (y)
• Maten hade ananas i sig så jag är hungrig nu :s


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0