Reseplaner ;)

Som sagt: jag älskar att resa!

Finns inget bättre ;)
Jag har ett par platser som jag är HELT förälskad i och som jag vill (SKA) åka till. Så här kommer de ;)




Bangkok - Thailand
Jag tycker det är en liten blandning av Tokyo och New York! Skitfint är det, särskilt på natten/kvällen när allt ljus syns :) Tror att det finns mycket bra shopping också och att det finns mycket sevärdigheter :)



Hong kong - Kina ?

Jag var faktiskt tvungen att gå in och se vad Hon kong egentligen tillhör xD Det är tydligen en region till Kina elr nått xD
Men min kusin sa på julafton att man bara MÅSTE åka till Hong kong, det ska tydligen vara riktigt coolt! Fina choppingcentrum, häftiga hus och god mat! Jag har faktiskt funderat på det innan men jag är övertygad ;)



Rio de Janeiro - Brasilien

Min mamma och pappas kompisar har en typ lägenhet i Brasilien där min faster och ingifta farbror har varit typ två gånger, det ska tydligen vara jättefint i Brasilien!
Jag tror inte att det var i Rio de Janeiro men jag gillar lite storstäder ;) Fina stränder finns det gott om också :)
Staden precis vid stranden är ju inte helt dumt heller ;)



Dominikanska republiken

Jag vet faktiskt inte så mycket om Dominikanska republiken men det är fint på bilderna xD Vet faktiskt inte vilken stad jag vill till heller men man kan ju resa runt ? (a)
Paradiset (L)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0