Söndag - Vanligtvist ångestdag!

Men icke idag ;)

Ingen skola imon: skitskönt! Äntligen slipper jag prov, läxor och massa sånt -.- Men om 2 veckor så...

Idag vaknade jag vid 12 (a) Min pappa väckte mig :p

Pappa: Rebecca...
Jag: Mmm...
Pappa: Vaknade du precis?
Jag: Mmm...
Pappa: Okej, du vill inte ha mat nu va?
Jag: Nej, jag tar det sedan...
Pappa: Okej, du får äta rester, jag tappade ut alla potatisar i diskhon och såsen blev äcklig!
Jag: Bra jobbat!
Pappa: Ja, jag är väldigt stolt!

Jag vet att min pappa is da shit :p

Men idag händer inget spc tror jag, har iaf inget att göra -.- Har typ plattat, lockat, plattat ner det igen och våfflat håret xD Ska kanske platta ner det igen ifall jag orkar (a) Har inget att städa heller, städade allt igår natt xD Jagvet: jag har inget liv! Men hittar säkert på något, Desperate housewives kanske :P


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0