Stan med Fanny och Alice :D<3

Stan blir det om en timme ungefär!

Men jag försöker få tag i ett par kryckor, min fot har inte blivit bättre och jag kan inte stötta på den :/ Men det är lite knepigt :/ Dom som jag nästan är säker på att dom har kryckor är på gekås xD Tamara hade det en gång när jag var hos henne men hon vet inte ifall dom har kvar dem. Elin sa Fanny att hon hade men hon är med Tamara på gekås xD
Så jag ska nog fråga pappa elr mamma om dom kan fråga våran granne som opererade sin fot i våras, hon hoppade på kryckor ett tag.

Ska köpa julklappar :)
Har redan köpt till:
• Mamma
• Jenny
• Farmor&Farfar
•Mormor&Morfar
• Fanny
• Alice

Så nu blir det bara till:
Tamara
• Pappa

Har ingen aning om vad jag ska köpa till dem men jag hittar säkert något ;)


Fortfarande på jakt ;)

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: elin berndtsson :)))

jag har kryckor, men jag venne vart dom är :s :/

2009-12-19 @ 22:45:05
URL: http://elinberndtsson.blogg.se/
Postat av: Rebecca :)

Tack Elin :) <3

Men mamma har lånat på jobbet ;)

2009-12-20 @ 13:16:16

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0