FANNY 15 ÅR<3

Idag är Fanny-Banny (www.funnybunny.blogg.se) 15 ååååååååååååååår!!!!! Hon ska ha släkt-kalas och jag ska vara med :D

Torsdag, 5 februari! Jag gick in till Fanny halv 8, gick hem kvart i för att "hämta" Alice och då märkte jag att jag var utelåst! Men då ropade jag till Fanny och hon sprang ut med en nyckel!! DAGEN VAR RÄDDAD!
Vi cyklade till skolan där första ämnet var musik, och MUSIK-PROV!!!! Det gick sjukt-dåligt :/
Sedan var det hemkunskap där jag och Märtha gjorde Selmor :D Dom blev jättebra ;) KOS nästa där jag och min grupp planerade för våran idrotts-lektion.
Mat! Lasange! Gottigottgottgott!! xD
Sen var det matte där jag fattade noll (som vanligt), Tamara min skyddsängel hjälpte mig xD Sen NO där jag, Fanny, Johanna och Andre var ett lag på teknik-jeopedy. Vi fick inga poäng xD När svaret var "Flygplan" tänkte Fanny svara ROBOT!! xD Det roligaste jag har varit med om!! Vi skrattade ihjäl oss. Vi gissade 1 GÅNG (fel svar)! Och kunde svaret 1 gång utan att svara xD
Sista ämnet var hemkunskap-teori. Jag och Tamara forskade om svensk-husmanskost! Det gick väl sådär xD Tamara pratade för fort (jag skrev). xD

Men Fanny fyller ju år!!!!!!!! Hon sitter och sminkar sig medans jag kollar bloggar :D Ha det bra ;)<3

Tusen kramar och en miljon+lika många pussar<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0