Jobbig tisdag :S

Hej!!!!!!!!!!!!!!!!!
Idag
började det med skola, som vanligt :/ Vi hade först franska, sådär roligt.
Sedan var det matte där jag ägde som vanligt XD Ja, eller inte....
Sen hade vi engelska, sådär roligt där med xD
MAT NÄSTA! Det var typ någon sås med potatis o köttbullar (: Gillade inte såsen men, jaja!
Efter maten hade vi SO där bågra redovisade. Tamara ska inte till skolan imon heller så bara jag o Elin ska redovisa :O Och jag har nu suttit och skrivit hela redovisningen för att alla vi har skrivit har försvunnit eller inte gått att skriva ut :/ Jaja..........
Sista lektionen var bild, där vi fick en bunt papper XD Sedan målade vi o det gick ju jätte bra, elr inte.

Hemma gjorde jag ingenting, började lite på SO, läste lite svenska. Svenska-prov på fredag!! Vi har prov hela tiden XD
Sen kollade jag lite på OTH:D(L)<3 Sedan (nyss) satte jag mig och streckskrev i en halvtimme xD So!!!!!!!!

Imon händer inget spc, ska plugga lite svenska tänkte jag, baka lite också kanske och så klart KOLLA PÅ ONE TREE HILL:D<3 Jag är typ beroende av det. Vissa har droger och cigaretter, jag har oth<3 XD

Jaja......
<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: Tamara (a)

hahah, vissa har droger och cigaretter, men vi har oth ;) <3

2009-02-24 @ 22:52:14
URL: http://tamarastanisavljeviiic.blogg.se/

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0