Måndag 2 Februari

Heeej!
Nu sitter jag här, på ne pall, i mitt rum, i mitt hus, på breared, i varberg, i halland, i västra götaland, i sverige, i norden, på tellus!! Jag har så trååååååååååååååkigt!! Måste plugga men orkar icke :/ Jag har världens dåligaste låt på hjärnan och kan inte komma på ifall den är med i One tree hill eller inte xD
Jag hade prov idag :/ Idrott, det konstigaste ämnet man någonsin kan ha prov i tycker jag xD
I skolan då. Första ämnet var svenska där vi såg klart på deckaren och hann nästan läsa en mening i häftet.
No next! Vi antecknade och hade lite flumflum xD Elin sa en rolig sak tkr jag som ingen annan tkte! xD
Sedan hade vi planering och sedan målpass, jag övade nästan på idrott, jag fattade typ ingenting (tillsammans med Alice) när Erik och Alfred och Olle skulle förhöra oss xD Alfred och Jakob var taskiga mot mig, dom kittlade mig! xD Sedan upptäckte jag ( till min fasa) att Jakob hade ändrat språk på min mobil till typ finska xD Alfred skulle fixa det men ändrade då till islenska xD Han ändrade som tur var xD
Sedan åt vi pasta och någon konstig sås xD
Idrottsprov!!!! Jag tror det gick ganska dåligt xD Jag typ gissade på allt! Före provet kittlade Alfred mig igen och då blev jag på dåligt humör xD Jag och Alice ägde fett på provet!
Sedan var det SO, där jag och Tamara och Elin skulle arbeta men jag gav bort vpran dator snäll som jag är xD Sedan gjorde vi en annan sak!
Nu är jag hemma och sitter och undrar ifall jag ska äta nått eller inte. SMS!! Det var ifrån Tamara!
Nu ska jag äta och plugga Franska och Musik!

Måååååååååååååååååååååånga kramar och liiiiiiiiiiiiiika många puusssssssssssar<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: ståljakob :D

jag har läst :D

2009-02-02 @ 15:42:10

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0