Sova över med Hanna<3

Inatt sovde jag över med Hanna(: Vi kollade på film och var ute med Tommie, Fanny och Elin:)
Idag ska vi till stan med Julia, fast vi ska åka lite före och sedan möta henne. Jag har planerat vad jag ska testa och kanske köpa:
- Beiga eller Rosa uggs<3
- Ett par andra skor ?
- Chinos från Gina tricot
- Skolväska (min Svea är HELT slut!)
- Plånbok ?
- Tröjor: Gina tricot och H&M

Här kommer Hannas planer:
- Mascara ?
- Chinos
- Lacktights
- Skor ?
- (Rebecca har bestämt) Pumps :D

Detta ska vi fundera på ;) xD

<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: Alice

Jag tycker at du ska köpa ett par sandaletter med bruna/svarta remmar :D så snyggt till jeans :}

2009-02-20 @ 22:20:46
URL: http://alicegruvander.blogg.se/
Postat av: Alice

fast jag hörde att du redan köpt många fina skor :P <33

2009-02-20 @ 22:22:09
URL: http://alicegruvander.blogg.se/

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0