Lördag 31/1

Idag vaknade jag vid 10, satte på datorn och kollade lite på One tree hill (:<3
Klockan 2-4 ska jag till kyrkan, vetinte riktigt vad som händer där men dit ska jag så jag ska snart smsa Fanny<3 Sedan måste jag plugga :/ Har ju TRE prov nästa vecka, Musik franska och idrott :(
Imon blir det till att plugga ÄNNU mer!! Jag har ju bara 2 dagar på mig till idrotts-provet, 4 dagar till franskan och 5 till musiken! Sen är det no och matteprov vecka 7 och so veckan efter lovet!! Också finns det ju läxor!!!!
Men jag måste ju bara påpeka att jag fyllde år i torsdags :D Jag fick mkt fint (: Fanny fyller år på torsdag också, precis en vecka efter mig :D<3
Men nu måste jag nog göra nått annat xD Haha!!
Igår var jag med Tamara och några fler på bio, Australia. Den var väldigt bra!!! Jag älskar Hugh Jackman :D<3 Och Nicole Kidman är ju SÅ HIMLA BRA!!

Såååååå......................... Många kramar och nästan alltid lika många pussar<3


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: Emelie och Jessica

Grattis i efterskott :D

2009-02-01 @ 18:13:54
URL: http://emelieochjessica.blogg.se/

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0