Fanny kommer hem idag!!!

Ciao everybody<3

Idag kommer Fanny hem! Jippie :D Jag vet dock inte vilken tid men jag ska nog sitta här nere hela dagen tills jag hör dom (A)

Imon åker jag till göteborg. Vi ska som sagt shoppa vilket jag har et väldigt sug efter. Och på kvällen ska vi till Liseberg vilket jag inte alls har någon lust till :/ ska se om jag inte kan skippa åkband den här gången, ska ju ändå dit med Fanny  co och lite tidigare med Hanna ;D Så det blir bra!

Nu har jag parkerat mmig framför pappas dator/tv och ska snart kolla på Cirkus Zlatan vilket jag har inspelat ;)<3 Ni kan inte ana hur många gånger jag har kollat på det! På tal om Zlatan, han har ju nu byt klubb till Barcelona, tröjan är inte spc fin men han passar i den :) och jag har kommi på en idée för min Zlatan-vägg (jag har en zlatanvägg xD) så det blir nice ;)


Miiiiiiiiiiiiiiiiiiin<3


Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0