Fy alltså!

Fy vad jag saknar min älskade Fanny!

Jag bara längtar tills hon kommer hem, allt går så långsamt :( Men hon kommer snart hem :D Men då åker ju jag till Göteborg xD Men vi har hela våra liv på oss! ;))

Kollade nyss in hennes blogg, hon har köpt jättefina grejer men jag fastnade såklart för henne nyköpra tunika, så himlas söt! Också ska vi vara likadana med våra skor ;) (a)

Idag började med att Hanna väckte mig xD Jag gjorde mig iordning och åt innan jag sprang hem till henne. Jag skulle, HELT SJÄLV, färga hennes hår :D Det gick bra om man bortser från en liten fläck xD Sedan skulle jag hem, jag skulle duscha och äta. Jag ska snart duscha -.- och jag typ somnade innan xD

Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0