Fy vad hemskt!!

Jag har nu kollat på hela MJ-cermonin och nu brast det för mig!!
Michael Jacksons dotter, Paris ställde sig framför mickrofonen och sa;
I just wanted too say that from the day I was born my dad was the best father in the world! And I just wanted to say that I love him!
Gud vad hemskt! En 11-årig flicka står på en scen och gråter över att hennes pappa är död, vad kan vara värre!? Det var det värsta jag sett! Hon brister ut i gråt i sin faster Janets famn och leds sedan av scenen av övriga i familjen. Där brast det för mig :S




Gud vad detta var hemskt! Minnesstunden för Michael Jackson var det värsta jag vart med om!
Jag försökte typ hela tiden att hålla mig för gråt men nu när familjen gick upp och började prata så gick det inte länger ;(

I'll miss you Michael Joseph Jackson<3

Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0