Michael Jackson's genialiska låtar

Jag har tyckt om Michael Jackson i ett par, sedan jag hörde honom för första gången.

Jag tycker att hans låtar är några av de bästa som någonsin har gjorts, ja dom är helt enkelt genialiska!
Till exempel
I want you back med Jackson 5 är ju för mysig, jag blir verkligen glad utav den! Eller Ben där han sjunger själv, så himla mysig! Ben lyssnade jag och tamara på typ varje dag i Serbien xD
Lyssna på dem här nedanför ;))


I want you back med Jackson 5!


Ben med Michael Jackson!


Men jag tycker också attBen låter sjukt vacker när Michael sedan sjunger den
efter ett par år!

Säg gärna vad du tycker om låtarna ;)) Jag har givetvis andra favoriter men dessa lyssnar jag på idag (a)

Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0