Rebecca goes platina ?

Jag vill färga mitt hår!

Som ni kanske vet så brukar jag slinga mitt hår vilket funkar men efter ett par veckor så kommer ju den här tråkiga utväxten och då ser slingorna och min vanliga hårfärg tillsammans ut som typ gult och grönt :S Och det är ju för keligt :// Jag vet att det sliter otroligt mkt på håret att bleka det men hur vackert är det inte!?

Jag har länge velat ha platinablont hår, jag tror det började ungefär 2006 när jag såg Jessica Lindgrens hår, ni vet hon som vann Big Brother då? Jag hejade på henne ;)
Men i alla fall: det är så himla fint, jag vet inte om jag hade passat i det men vrf skulle jag inte kunna testa? Jag vet att jag inte slipper utväxten men på Kissie ser ju inte en utväxt helt fel ut? :D Hehe...

Jag har en ganska mörk färg egentligen, typ mörkblont och det är en kelig färg jag har :S så jag vill färga det just, jag tycker att det är sjukt vackert med blont hår och det ska antligen vara väldigt ljust, naturligt elr platina ;))


Vackert or what!?

Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0