Ska göra mig iordning...

I onsdags fyllde min farfar 75! :D Grattis!
Så idag ska vi hem till min farmor och farfar på "kalas" vilket händer varje år (a) Fast i år så ändrade dom datum från dagen då han fyller år, den 22 Juli till idag eftersom jag inte kunde vara med och för att dom skulle åka iväg xD
Så nu ska jag börja göra mig iordning, jag har börjat lite för en halvtimme sedan och sedan kollade jag på Extreme Home Make Over medans jag möblerade om
(a)

Imorgon är det grillfest (a) Fanny är inte med!!!!! :(( Men Tamara kanske ska vara med ;)
På torsdag ska jag till göteborg med mamma pappa och min lillasyster,
shit vad jag ska shoppa!! Jag har redan bestämt att jag ska köpa en Fred Perry-tröja om jag hittar någon, annars så blir det nog en ny Adidas ;D har kollat in en typ grön Adidas, vissa kanske inte tycker om den men I lööööw it! Sedan ska vi till Liseberg och sova på hotell, fast bara i en natt (a)

Nu kollar jag på One tree hill medans jag funderar på vad jag ska ha på mig ikväll, jag tar väldigt lång tid på mig att göra mig iordning till sånna här saker nu för tiden xD men nu har jag 2,5 timmar på mig så jag klarar mig nog
;D
Jag har nog saknat One tree hill mest av allt dessa 2 veckorna i Serbien xD Plus min säng då!

Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0