5 dagar till konfirmationen (a)

Idag vaknade jag 20 över 7. Nu har fi konfa-grej klockan 9-12 istället för 1-4 ;) Så jag kom hem fär typ en timma sedan.
Jag hade beställt en ny mobil eftersom jag tappade min i en vattenpöl -.- det skulle ta 2-4 dagar men vi har vänta i 2 veckor :S
Så vi dissar Onoff (där vi hade beställt ifrån)  nu och kör Netonnet (a) Jag ska till Gekås nästa måndag med Tamara och mamma och då ska jag köpa den ;) Det blir en billigt eftersom jag ska spara ihop till en dyrare sen (a) Men det funkar la ;D

Jag har lagat mat (a) Herrgud! Rebecca Maria Irene Svensson har lagat mat!! Hur slutade den här katastrofen?! :O
Haha xD Det blev inte spc gott :S Vissa mackaroner blev överkokade och vissa var hårda xD Det är bara jag som kan lyckas med sånt xD

Dagens outfit!

Bikini - H&M - 149 kr 
(var på rea 50 kr)
Top - Gina tricot - 99 kr
Ljusa jeanstights - Gina tricot - 299 kr



I know, bad picture ;)

Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0