Before take-off...

Snart så bär det av till bussen som ska ta oss till Gullbrandsgården elr vad det nu var xD Alltså på konfa-lägret.
Jag vetinte vem jag ska sitta brevid men det löser sig väl (a)
Jag kommer som sagt hem på torsdag klockan 2 och är då borta i 5 dagar. Det kommer säkert att bli roligt (får vi hoppas (a))
Nu sitter jag hos Fanny! Och klockan är 5 i halv 5 och vi ska typ till kyrkan där bussen går ifrån 10 i 5 så jag måste snart skynda mig hem och göra klart det sista med packningen ;D

Jag och Fanny idag (a) erkänn sötaste till vänster?!<3

Jag ser lite konstig ut idag men det skiter jag i xD
Jag lägger antagligen in en inlägg på torsdag, ifall jag hinner och orkar vilket jag antagligen gör (a)<3

See you all later... on thursday!

Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0