Fest hos Linn and Märtha ;))<3

Igår, fredag 5 juni, var det fest hos Linn och Märtha.
Det var jättekul :) det blev lite buuuuus, snack, jag har aldrig..., sanning elr konka och mat ;))

Först kom vi ;) Då fick vi välkomnings-drink elr vad det nu heter xD Sedan öppnade dom presenterna och sen åt vi :D
Sen lekte vi lite Jag har aldrig... och åt marrängshwish ;))
Vi lekte lite till, gömde oss för Elin och Tamara vilket blev lite misslyckande (vi satt inne i ett typ förråd och fanny satt längst in. när vi gickin sa fanny; hoppas det inte finns råttor! Och precis när tamara och elin upptäckte oss skriker fanny: EN RÅTTA!!! Alla får panik och jeanna får typ inte upp dörren xD Det var ju roligt fannyt ;)) )
Sedan lekte vi lite sanning elr konka och jag däckade på soffan xD jag var så SJUKT trött!!
Sedan åkte vi hem och jag somnade ganska fort kan jag säga (a)

Men det var iallafall jättekul <3

Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0