Rebecca en sommar-tisdag (a) jag vet, världens sämstaste rubrik xD

Tiiiiiiiiiisaaaaaaaaaaaag!!
Dagen började med  ett besök på stan med Hanna, rea på Gina tricot men fanns inget :S
Jag fick åka buss hem, själv! Det läskiga var att jag var, i slutet, helt ensam i bussen med en fullegubbe som satt och skrek och skrattade hela tiden :S
sedan fick jag gå från Sörse, och jag är ju så smart och trycker för tidigt xD jaja, min fot är inte spc mkt bättre :S
Sedan kom jag hem, åt och stack till kyrkan ://
Kunde inte göra mitt bästa på dansen idag pga av min DUMMA FOT! men ändå!

nu sitter jag och väntar på att hanna ska ringa så vi kan vara och äta :D
Senare blir det Allsång på skansen/Paris Hilton och Morden i Midsommer, gud vad jag har längtat efter Morden i Midsommer! (a)

Ciao<3


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0