Bättre-i-halsen-men-den-göra-ont-TISDAG! ♥

Idag var jag i skolan, och det var 8 andra också i min klass xD 15 pers var sjuka!! Linn åkte hem efter maten, hon mådde inte bra :/
Först hade vi franska, inget spc där.
Sedan matte där vi var bra på grupparbete ;)
Sen Engelska-prov, hoppas det gick bra!!
Mat sen, korv och potatismos :S Gillar inte korv!
Sen gick jag tamara och elin till skolsyster, tamara skulle ha alvedon. Sedan fick vi tillbaka so-provet men hon hade typ inte rättat klart min men jag tror och hoppas att jag fick godkänt X)
Sen på so-lektionen hade vi bild xD Sedan på bild-lektionen hade vi svenska. Vi slog ihop a och b för vi var så få xD

Nu har jag gjort franska och ska göra lite mer sedan. Jag ska kolla på oth också ;)<3


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0