En heeeeees Onsdag!

Idag var det skola som vanligt :/
Först var det matte :/ jobbigaste ämnet någonsin!
Sen franska där Sussi var tillbaka :D:D:D Men vi hade henne inte idag :/
Före maten hade vi engelska. Carina lärde oss skånska ;) Lund: Ta byssen till Lynd. Malmö: Ta BÖSSEN till MALMÖÖÖ!
Vi fick sprödbakad fisk, brukar vara godare.
Sedan hade vi läsning, jag o tamara satt i biblioteket ;) Hemligheter! ;)<3
Sist hade vi idrott, olle jakob och andré hade lektionen idag (: Jag ch tamara kan verkligen hjälpa våra lag! xD

Idag ska jag göra so och sedan vara lite med fanny och hanna (:<3 Måste skriva so men vetinte hur jag ska lära mig ALLA 19 SIDORNA!! Några förslag ?


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: Tamara (a)

hahah, vi äger på skåånska ;)

massamassa hemligheter, plus att vi äger på handboll :oo

hahhaha <3

2009-03-04 @ 18:47:44
URL: http://tamarastanisavljeviiic.blogg.se/

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0